5 Ağustos 2008 Salı

KAYIP KRALLIĞIN SIRRI
































4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben kayıp krallığın sırrını izledim en çok nloom u seviyorum ama bu blogda haksızlık var neden bloom resimleri az kayıp krallığın sırrı olmasa bloom resmi koymayacaksınız böyle olmaz çok kişi bloom u sevdiği için hiçkimse burayı ziyaret edemez benden tavsiye canlarım ben sonuçta sizin iyiliğinizi düşünüyorum benimde bir blogum var winx club ile ilgili o kadar adil ve gerçeğe yansıyo kii winx blogları yarışmasında beşinci geldi tatlım sana söylüyorum sitenin admini huuuu...

Adsız dedi ki...

BEN DE WİNX CLUB KAYIP KRALLIK SIRRINI İZLEDİM VE SONUNDA AĞLADIM. FLORA,STELLA,TECNA,MİUSA VE LAYLA YA AĞIRLIK VERİLMEMİŞ BURADA AMA BLOOM A VERİLMİŞ BLOG SAHİBİNE TEŞEKÜRLERİMİ SUNUYORUM ÇÜNKÜ BLOOM U ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM.

Unknown dedi ki...

en güzel winx oyunları
www.minikoyuncu.com
http://www.minikoyuncu.com/oyna.asp?id=3055

Adsız dedi ki...

Bülent nonoş musun la win mi izliyon