16 Ağustos 2008 Cumartesi

FLORA


Yaşı: 16

Ülkesi: Yemyeşil Periülkesi

Güç Kaynakları: Enerjisini çiçeklerden ve bitkilerden alır.

Hoşlandıkları: Ormancılık çalışmaları, botanik deneyleri.

Güçlü Yönleri: Grubun en olgunu, son derece sorumluluk sahibidir ve ılgınları çoksever hayatının yarısı ılgın la yaşamıştır

Zayıf Yönleri: Kendine güveni az.

Diğer Özellikleri: Yatakhanede Bloom’un oda arkadaşıdır. Flora sıcakkanlı bir kızdır, daima herkese yardım etmeye hazırdır: Bunu doğaya duyduğu sevgiyle de ortaya koyar.Alfea yatılı okulunda da olgun ve sorumluluk sahibi bir öğrencidir: En büyük düşü, Büyülü Boyut’taki bütün bitki ve çiçeklere yardım etmek için büyülü gücünü nasıl kullanacağını öğrenmektir.Flora’nın bu kadar duyarlı olması bazen onu utangaç ve çekingen hale getirir, çünkü kendine yeterince güvenmez.Çiçeklerin ve bitkilerin kokusunu duymadan yaşaması mümkün değil.Bu nedenle, odası küçük bir bahçeyi andırıyor ve hatta kendi icat ettiği et yiyen bir bitkisi de var. Çalışkan bir öğrencidir ama aşırı hırslı değildir, sadece ders çalışmayı sever ve her şeyi elinden gelen en iyi şekilde yapmaya çalışır. Akıll ve dikkatlidir, yardıma muhtaç insanlara şefkat ve sabırla yardım elini uzatmakta hiç tereddüt etmez.Bazı konularda kendine güveni azdır,ama Winx sayesinde, yeteneklerine inanmayı öğrenecektir.

2 yorum:

eda dedi ki...

bu site süper bence floraaaaaam canım benimmm

Sihirli Winx dedi ki...

İlk yorumu ben yapayım dedim.Ben de Flora'yı çok seviyorum.Bir Site alacağım bu arada.. Çok güzel olacağından eminim.. Ama henüz yeni kurduğum bir Sitem var.Ancak Onu kapatmayı düşünüyorum.Yinede vereyim..Yorum yazarsanız sevinirim: www.sihirliwinx-sena.blogspot.com